Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Manager ds. Dystrybucji Części Zamiennych

GEFCO Polska
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
214 dni temu
CEVA Logistics oferuje globalne rozwiązania w łańcuchu logistycznym łączące ludzi, produkty i usługodawców na całym świecie. Z siedzibą w 170 krajach zatrudniamy w ponad 1300 lokalizacjach ok. 110 tys. pracowników - pomaga nam to w osiągnięciu celu, który sobie założyliśmy: chcemy znaleźć się w pierwszej piątce globalnych dostawców logistyki kontraktowej.

Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do sukcesu. Naszym celem jest motywowanie i wzmacnianie wielostronnego międzynarodowego zespołu, aby wspólnie tworzyć wartość dla klientów poprzez stosowane przez nas rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, lotniczej, oceanicznej, lądowej, kolejowej oraz logistyki pojazdów gotowych. Dlatego też CEVA Logistics oferuje dynamiczne i wyjątkowe środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu, innowacjom i ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności.

DARE TO GROW! Stań się częścią zespołu CEVA Logistics, w którym docenia się wyobraźnię, odwagę oraz chęć dawania dobrego przykładu. Jesteśmy teamem, który dąży do doskonałości we wszystkich dziedzinach. Dołącz do naszej podróży i kształtuj z nami przyszłość logistyki globalnej. Przeżyjmy razem moment, w którym zostaniemy światowymi liderami w dziedzinie logistyki. Wciąż się rozwijamy - jesteś gotowa/-y rozwijać się razem z nami?
Manager ds. Dystrybucji Części Zamiennych
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY
  • Działania związane z rozwojem produktu dystrybucji części zamiennych
  • Optymalizacja procesów w podległym obszarze w oparciu o nowoczesne metody i narzędzia
  • Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem wdrożonych  procedur operacyjnych
  • Inicjowanie usprawnień przynoszących wymierne korzyści finansowe
  • Kontrola procesu dystrybucji części zamiennych – jakość, terminowość, zadowolenie Klienta
  • Współpraca z zespołem handlowym w zakresie przygotowania optymalnych rozwiązań dla Klientów i przygotowania ofert
  • Budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi Klientami i partnerami biznesowymi   
  • Wspieranie kultury Lean
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
  • Bardzo dobra znajomość rynku oraz konkurencji w obszarze dystrybucji części zamiennych (obszar: Polska oraz Europa Środkowa)
  • Doświadczenie w obszarze zarządzania dystrybucją części zamiennych – min. 5 lat
  • Znajomość standardów obsługi klienta w w/w obszarze
  • Znajomość procesów spedycyjnych i przeładunkowych związanych z systemem dystrybucji części zamiennych    
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Orientacja na cel
  • Umiejętność współpracy i budowania relacji
  • Znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
OFERUJEMY
  • Ciekawe wyzwania oraz realny wpływ na rozwój produktu,
  • System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, dofinansowanie do posiłków
  • Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny
  • Pracę w przyjaznym zespole
  • Narzędzia niezbędne do pracy (w tym samochód służbowy)
  • Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Bielsko-Biała
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

Krok ikona analiza aplikacji Przesłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

zdjęcie pracownika

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

zdjęcie pracownika

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

zdjęcie pracownika

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.