Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

Krakowski Instytut Technologii Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3417 dni temu

Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, dużej sieci serwisowej związanej z rynkiem Telecom, poszukujemy osoby na stanowisko:



Manager Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MCC/WAR/06/15


Zakres głównych obowiązków:
  • planowanie strategii i organizacja pracy działu w ramach planów budżetowych oraz ustalonych standardów jakości;
  • rozwój procedur, procesów i narzędzi Obsługi Klienta w zakresie infolinii obsługi posprzedażnej oraz reklamacji;
  • efektywne zarządzanie pracą konsultantów w Call Center, bieżące nadzorowanie i raportowanie pracy zespołu i działu;
  • motywowanie i wspieranie podległego zespołu;
  • realizacja założonych wskaźników obsługi klienta zgodnie z ustalonymi standardami;
  • przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych dotyczących projektu;
  • podejmowanie działań podnoszących jakość obsługi, efektywność oraz poziom satysfakcji Klienta;
  • zarządzanie kontaktami z klientami.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - 2 - 5 lat;
  • mile widziana znajomość branży finansowej lub ubezpieczeniowej;
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych;
  • doświadczenie w projektowaniu procesów i standardów Obsługi Klienta;
  • doskonałe umiejętności interpersonalne - łatwość w budowaniu relacji oraz współpracy w dynamicznym, młodym środowisku pracy;
  • umiejętność motywowania, wyznaczania celów i nadzorowania pracy zespołu;
  • umiejętność delegowania zadań oraz rozliczania z efektów ich wykonania;
  • wysokie zdolności analityczne;
  • nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • biegła znajomość pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kategorii „B”;
  • dobra znajomość języka angielskiego.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...