Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, dużej sieci serwisowej związanej z rynkiem Telecom, poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MCC/WAR/06/15
Nr Ref.: MCC/WAR/06/15
Zakres głównych obowiązków:
- planowanie strategii i organizacja pracy działu w ramach planów budżetowych oraz ustalonych standardów jakości;
- rozwój procedur, procesów i narzędzi Obsługi Klienta w zakresie infolinii obsługi posprzedażnej oraz reklamacji;
- efektywne zarządzanie pracą konsultantów w Call Center, bieżące nadzorowanie i raportowanie pracy zespołu i działu;
- motywowanie i wspieranie podległego zespołu;
- realizacja założonych wskaźników obsługi klienta zgodnie z ustalonymi standardami;
- przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych dotyczących projektu;
- podejmowanie działań podnoszących jakość obsługi, efektywność oraz poziom satysfakcji Klienta;
- zarządzanie kontaktami z klientami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie na podobnym stanowisku - 2 - 5 lat;
- mile widziana znajomość branży finansowej lub ubezpieczeniowej;
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych;
- doświadczenie w projektowaniu procesów i standardów Obsługi Klienta;
- doskonałe umiejętności interpersonalne - łatwość w budowaniu relacji oraz współpracy w dynamicznym, młodym środowisku pracy;
- umiejętność motywowania, wyznaczania celów i nadzorowania pracy zespołu;
- umiejętność delegowania zadań oraz rozliczania z efektów ich wykonania;
- wysokie zdolności analityczne;
- nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu;
- biegła znajomość pakietu MS Office;
- prawo jazdy kategorii „B”;
- dobra znajomość języka angielskiego.