Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Manager Call Center
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MCC/052/IB
Zadania:
- Zarządzanie oddziałem oraz podległym zespołem (kierownicy zmian,telemarketerzy),
- Planowanie grafików dla telemarketerów i kierowników zespołów,
- Udział w rekrutacji telemarketerów oraz kierowników zespołów
- Coaching podległego zespołu,
- Przygotowywanie raportów,
- Reprezentowanie firmy i wykonywanie pracy administracyjnej.
- Min. roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży telemarketingowej lub w biurze telefonicznej obsługi klienta – warunek konieczny;
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Wykształcenie wyższe,
- Doskonała znajomość technik sprzedaży oraz systemów motywacyjnych,
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Stabilne zatrudnienie,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.