Ogłoszenie numer: 1191864, z dnia 2016-07-19
IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości
usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz
doradztwa HR.
Dla naszego klienta poszukujemy
kandydata na stanowisko:
Manager Call Center
Miejsce pracy: lubuskie, Gorzów Wielkopolski
Opis stanowiska
- Kompleksowe wdrażanie systemu call center
- Stworzenie i zarządzanie kilkunastoosobowym działem call center, którego zadaniem będzie sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
- Realizacja celów sprzedażowych poprzez zarządzanie zespołem call center
- Aktualizacja baz danych
- Tworzenie raportów i analiz
- Stworzenie standardów sprzedaży (procedury, skrypty rozmów itp.)
- Szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu oraz nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży
Wymagania
- Umiejętności planowania sprzedaży i monitorowania realizacji celów
- Wykształcenie min. średnie
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu procesem sprzedaży przez telefon - zarządzanie działem telesprzedaży lub call center
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Umiejętność efektywnego motywowania oraz wpływania na zespół
- Kreatywność i dynamika w działaniu
- Silna orientacja na klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Zdolność analitycznego myślenia
- Asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy
- Dowolna forma zatrudnienia: umowa o pracę lub działalność gospodarczą
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatna opieka medyczna
- Samodzielna praca, pełna wyzwań, dająca możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.