Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

IDEA HR Doradztwo Personalne s.c.
lubuskie, Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
3059 dni temu

Ogłoszenie numer: 1172637, z dnia 2016-07-06

IDEA HR Doradztwo Personalne (nr agencji 10618) świadczy wysokiej jakości
usługi z zakresu rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, szkoleń i coachingu oraz
doradztwa HR.

Dla naszego klienta poszukujemy
kandydata na stanowisko:

Manager Call Center

Miejsce pracy: lubuskie, Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowe wdrażanie systemu call center
  • Stworzenie i zarządzanie kilkunastoosobowym działem call center, którego zadaniem będzie sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
  • Realizacja celów sprzedażowych poprzez zarządzanie zespołem call center
  • Aktualizacja baz danych
  • Tworzenie raportów i analiz
  • Stworzenie standardów sprzedaży (procedury, skrypty rozmów itp.)
  • Szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu oraz nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży

Wymagania

  • Umiejętności planowania sprzedaży i monitorowania realizacji celów
  • Wykształcenie min. średnie
  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu procesem sprzedaży przez telefon - zarządzanie działem telesprzedaży lub call center
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność efektywnego motywowania oraz wpływania na zespół
  • Kreatywność i dynamika w działaniu
  • Silna orientacja na klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • Dowolna forma zatrudnienia: umowa o pracę lub działalność gospodarczą
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Samodzielna praca, pełna wyzwań, dająca możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...