Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center ds. sprzedaży

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Warszawa
praca stacjonarna
3905 dni temu


 

ICAN Institute jest wydawcą polskiej edycji Harvard Business Review, najbardziej prestiżowego magazynu menedżerskiego na świecie i wyłącznym przedstawicielem Harvard Business Publishing Corporation w Polsce. Doradzamy firmom we wdrażaniu strategii i w podnoszeniu efektywności operacyjnej. Jesteśmy autorami wiodących programów rozwojowych dla zarządów firm i menedżerów wysokiego szczebla, korzystając z wzorcowych rozwiązań i metody studiów przypadków Harvard Business School. Jesteśmy też organizatorami wielu projektów konferencyjnych adresowanych do kadry kierowniczej. Pracujemy z zarządami największych organizacji działających w Polsce.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy
poszukujemy wyjątkowej osoby, która dołączy do nas jako:


Manager Call Center ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MCC/02/14

Zadania:

  • realizacja planów sprzedaży oraz wyznaczonych celów
  • zarządzanie i rozwój podległej struktury sprzedaży
  • wdrażanie standardów obsługi i sprzedaży
  • stały rozwój strategii sprzedażowej w zarządzanym obszarze
  • motywowanie, rozliczanie i kontrola podległych pracowników
  • tworzenie raportów i analiz dotyczących sprzedaży
  • współpraca z innymi działami firmy
  • dbanie o rozwój i jakość podległego zespołu

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • minimum 3 lat doświadczenia oraz udokumentowanych sukcesów w zarządzaniu
  • doświadczenia w zarządzaniu call center
  • wiedzy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta
  • wysoko rozwiniętych zdolności myślenia analitycznego oraz koncepcyjnego
  • zdolności przywódczych, interpersonalnych oraz organizacyjnych
  • umiejętności wyznaczania celów do realizacji, delegowania zadań
  • systematyczności i konsekwencji w działaniu
  • wysokiej kultury osobistej
  • poczucia odpowiedzialności za zespół oraz za realizację planów sprzedaży
  • umiejętności podejmowania ważnych decyzji oraz pracy pod presją czasu

Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko
  • możliwość współtworzenia rozwijających się struktur sprzedaży
  • uczestniczenie w interesujących projektach sprzedażowych i szkoleniowych
  • dostęp do najwyższej jakości wiedzy Harvard Business Publishing
  • możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 Poz. 883)”.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....