Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Manager Biura Zarządu
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska
Nr ref.: 4-1-61456
Dla naszego Klienta, lidera w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych poszukujemy osoby na stanowisko: Manager Biura Zarządu
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska
Główne obszary odpowiedzialności:
- współpraca z Zarządem oraz prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Biura Zarządu/ Sekretariatu Spółki
- wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach
- ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem Grupy Kapitałowej, spółkami zależnymi oraz wszystkimi działami w Spółce,
- organizacja pracy Biura Zarządu Spółki oraz zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
- nadzór nad obiegiem dokumentów w spółce, zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych i informacji w tym koordynacja obiegu umów oraz ich archiwizowanie
- obsługa korporacyjna Spółki: przygotowywanie projektów uchwał, protokołów z posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz posiedzeń Walnego Zgromadzenia
- przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, analiz na potrzeby Zarządu
- tworzenie i aktualizowanie poleceń służbowych, zarządzeń, procedur i instrukcji regulujących pracę Spółki oraz przygotowywanie zestawień, raportów, analiz
Wymagania:
- minimum 2-4 letnie doświadczenie na stanowisku Asystenta Zarządu
- wykształcenie wyższe – wykształcenie prawnicze będzie niewątpliwym atutem
- znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
- znajomość MS Office na poziomie zaawansowanym, szczególnie excel
- czynne prawo jazdy
- umiejętność pracy pod presją czasu
Informacje dodatkowe:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, udział w ubezpieczeniu grupowym)
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w projektach oraz szkoleniach finansowanych przez firmę
- stanowisko o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności oraz interesująca, ciekawa i rozwojowa praca w organizacji o zasięgu międzynarodowym
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".