MANAGER BIURA REKLAMY
Numer referencyjny: MARKETING/02/2013 - 2013-02-18
O pracodawcy:
Nasz Klient, jedna z największych firm na polskim i europejskim rynku medialnym poszukuje kandydata na w/w stanowisko.
Miejsce Pracy
- Warszawa
Zakres obowiązków:
- kompleksowa koordynacja projektów realizowanych przez oddział w Krakowie obejmująca planowanie działań, wycenę kosztów, szacowanie przychodów, zarządzanie realizacją projektów, analizę i rozwój wdrożonych rozwiązań
- zarządzanie podległym zespołem
- zorientowanie na wynik (powierzchnia reklamowa)
- analiza rynku prasy (dzienniki, prasa bezpłatna) oraz konkurencji uwzględniająca potrzeby klientów
- tworzenie strategii rozwoju oddziału w Krakowie obejmującej optymalizacje struktury wewnętrznej pod kątem polepszenia wydajności i jakości działania firmy
Pracodawca oczekuje:
- umiejętności w zakresie rozwoju i rozbudowy produktu prasowego
- atutem będzie odpowiednie doświadczenie w gazetach (dzienniki, gazety bezpłatne)
Pracodawca oferuje:
- samodzielne stanowisko odpowiedzialne za szeroki zakres działań
- rozwój w międzynarodowej organizacji
- pracę w przyjaznej atmosferze
- atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o przesłanie CV w ciągu 10 dni od ukazania się oferty.
Odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aplikuj
Miejsce:Warszawa | Aplikuj |
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)