Szukamy osoby na stanowisko:
Manager Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szymanów
Maczfit to największy w Polsce catering dietetyczny posiadający w swojej ofercie aż 21 różnych diet w tym wiele specjalistycznych. Każdego dnia nasze zestawy dostarczamy do ponad 180 miejscowości w całej Polsce - zawsze świeże, pyszne i podane, jak w najlepszej restauracji. Wszystko to nie byłoby jednak możliwe bez zaangażowania wielu osób, dla których zdrowa kuchnia to nie tylko praca, ale i pasja. Dlatego jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu to wiedz, że czeka Cię fantastyczna atmosfera, ciekawe benefity pracownicze i masa interesujących szkoleń.
Zadania:
- Zarządzanie zespołem biura obsługi klienta
- Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży telefonicznej
- Budowa i rozwój biura obsługi klienta, rekrutacja pracowników
- Raportowanie oraz wyznaczanie celów sprzedaży oraz ich realizacja
- Zarządzanie, motywowanie i rozwój zespołu oraz wspieranie go w realizacji celów sprzedaży
- Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów
- Identyfikowanie i rekomendacja obszarów do optymalizacji
- Ustanawianie standardów profesjonalnej obsługi klienta
- Podejmowanie i wdrażanie inicjatywy w zakresie e-commerce, strony www.maczfit.pl i CRM (zarządzania relacji z klientami).
Oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie: minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku
- Język angielski – minimum B2
- Znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta, prowadzenia negocjacji
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność i umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z „trudnym klientem"
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji,
- Możliwość awansu, szkoleń i rozwoju,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, MultiSport, nagrody stażowe, zniżki pracownicze.
- Miejsce pracy: Szymanów (3 km z Konstancina-Jeziorna, 8 km z Piaseczna)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.