Homeglobal.com to idealne miejsce pracy dla osób, które chcą spróbować swoich sił w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponującą karierę z wysokimi zarobkami. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy osoby, która wesprze Dział Elektronicznej Obsługi Klienta. Kluczowa jest dla nas energia, wysoka motywacja, nastawienie na rozwój, potrzeba realizacji własnych, ale i biznesowych celów.
Manager Back Office
CZEGO OCZEKUJEMY:
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem Back Office/ dziale pokrewnym – warunek konieczny,
- Doświadczenia w posprzedażowej obsłudze klienta,
- Gotowości do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności zawodowych,
- Umiejętności zarządzania zmianą,
- Samodzielności,
- Komunikatywności i otwartości na kontakty z ludźmi,
- Entuzjazmu i zapału do pracy, wysokiej kultury osobistej,
- Ukierunkowania na realizację zadań i osiąganie założonych zadań.
ZAKRES ZADAŃ:
- Zarządzanie międzynarodowym zespołem – 45 osób ( w tym Specjaliści dostępni wyłącznie zdalnie),
- Opracowanie KPI dla Supervisorów i dla zespołu,
- Raportowanie i rozliczanie z wyników,
- Optymalizacja obecnych rozwiązań i procesów,
- Monitorowanie i analiza wskaźników, raportów,
- Proponowanie rozwiązań w celu usprawniania procesów i procedur funkcjonujących w pionie Elektronicznej Obsługi Klienta,
- Ścisła współpraca z zespołem Aftersales, Call Center, innymi SBU.
CO ZAPEWNIAMY:
- Przyjazną atmosferę w doświadczonym, nastawionym na współpracę zespole,
- Możliwość kreowania nowych rozwiązań w ramach zarządzanego obszaru,
- Dynamiczne środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu,
- Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań,
- Dodatkowe świadczenia ( Benefit, prywatna opieka medyczna w Medicover),
- Wiele wyzwań,
- Doskonałą lokalizację – nasze biuro znajduje się w ścisłym centrum Warszawy w nowoczesnym biurowcu klasy A.
Daj się poznać, aplikuj i przekonaj się, że warto być z nami.