FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwisjest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.
Najważniejsze fakty:
- utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych i autostrad,
- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,
- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.
W Centrali firmy poszukujemy kandydata / kandydatki na nowo utworzone stanowisko:
Manager Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy ?
- Nadzorowanie kilku obszarów wchodzących w skład działu administracji: recepcji, kancelarii, drukarni, poprzez: planowanie, organizowanie, koordynację i kontrolę pracy (11 osobowy zespół).
- Organizowanie sprawnej pracy biura poprzez weryfikację standardów obsługi administracyjnej oraz nadzór nad ich realizacją.
- Zarządzanie budżetem administracyjnym (zakupy biurowe, wyposażenie, zaopatrzenie, itp.).
- Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi (zamówienia, zgłoszenia reklamacji/napraw).
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura głównego (Centrala) oraz wsparcie dla pozostałych biur (spółki zależne i kontrakty).
- Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz procesem archiwizacji.
- Budowanie i wdrażanie procesów administracyjnych dla całej organizacji.
- Monitoring i optymalizacja kosztów administracyjnych.
- Inicjowanie nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie pracy działu.
- Inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie).
- Minimum 10-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, a przede wszystkim programu Excel oraz urządzeń biurowych.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne.
- Umiejętności związane z zarządzaniem co najmniej kilkuosobowym zespołem.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność delegowania zadań i ich egzekwowania.
- Umiejętność przewidywania ryzyk i proaktywne działanie.
- Poszukujemy osoby, która potrafi i lubi pracować pod presją a także posiada umiejętność wielozadaniowości.
- Wysoka kultura osobista i kompetencje interpersonalne.
Co możemy zaoferować ?
- Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
- Stały dopływ nowych wyzwań związanych z planami rozwojowymi spółki.
- Realny wpływ na działalność firmy w podległym obszarze oraz udział w projektach rozwoju oferty firmy.
- Nastawiony na współpracę zespół ekspertów w swojej dziedzinie.
- Dodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie karty MultiSport.
- Pracę w nowym biurze firmy przy ulicy Siedmiogrodzkiej w centrum Warszawy.