W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
TMPL is looking for an experienced Major Incident Manager, who has proved experience dealing with P1 and P2 incidents. The successful Major Incident Manager will use business/technology knowledge to rapidly execute the Major Incident Management Procedure for all P1/P2 incidents in order to mitigate impact and reduce the Mean Time to Resolve (MTTR).
Responsibilities:
- Engage on all Major Incidents and establish the capabilities to resolve Major Incident and restore service as fast as possible,
- Establish and maintain customer updates during the incident according defined channels as well as be responsible for providing Management communications via mobile messaging and email,
- Gather appropriate resources (Management and Technical) and if applicable customer representatives and subject matter experts into the Major Incident Resolution Team,
- Compile and distribute Major Incident Reports within agreed timescales,
- Help manage escalation notification and rapid communications to all senior executives and stakeholders.
Requirements:
- Ability to speak English (minimum B1-B2 level),
- Previous experience running incidents / situations / crisis events in a large, complex enterprise environment,
- ITIL awareness, ideally be ITIL certified,
- Excellent telephone, oral communication skills, strong verbal and written Polish
- Command & Control presence,
- Ability to work under pressure,
- Self-driven and proactive approach.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.