Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Major Incident Manager

T-Mobile Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2791 dni temu

W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!

Major Incident Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 55314

TMPL is looking for an experienced Major Incident Manager, who has proved experience dealing with P1 and P2 incidents. The successful Major Incident Manager will use business/technology knowledge to rapidly execute the Major Incident Management Procedure for all P1/P2 incidents in order to mitigate impact and reduce the Mean Time to Resolve (MTTR).

 

Responsibilities:

  • Engage on all Major Incidents and establish the capabilities to resolve Major Incident and restore service as fast as possible,
  • Establish and maintain customer updates during the incident according defined channels as well as be responsible for providing Management communications via mobile messaging and email,
  • Gather appropriate resources (Management and Technical) and if applicable customer representatives and subject matter experts into the Major Incident Resolution Team,
  • Compile and distribute Major Incident Reports within agreed timescales,
  • Help manage escalation notification and rapid communications to all senior executives and stakeholders.

Requirements:

  • Ability to speak English (minimum B1-B2 level),
  • Previous experience running incidents / situations / crisis events in a large, complex enterprise environment,
  • ITIL awareness, ideally be ITIL certified,
  • Excellent telephone, oral communication skills, strong verbal and written Polish
  • Command & Control presence,
  • Ability to work under pressure,
  • Self-driven and proactive approach.
 

Poznaj

T-Mobile Polska S.A.

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas