PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Miejsce pracy: Legionowo;Rejon Energetyczny Legionowo/ Wydział Administracji i Logistyki
- Wydawanie materiałów, maszyn i urządzeń na podstawie prawidłowych dokumentów rozchodowych, zatwierdzonych przez osoby uprawnione.
- Terminowe prowadzenie ewidencji związanej z obrotem magazynowym.
- Bieżące uzgadnianie zapisów ewidencyjnych ze stanem zapasów.
- Prowadzenie sukcesywnej zbiórki: słupów, starych wkładek bezpiecznikowych typu Bm, świetlówek, baterii. Pakowanie i przekazywanie ich do utylizacji uprawnionej firmie.
- Przygotowywanie magazynu do inwentaryzacji.
- Zapobieganie powstawania niedoborów w czasie magazynowania.
- Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wytwarzania, magazynowania i składowania odpadów.
- Zestawianie danych do przetargów agregowanych w Centrali.
- Zamawianie materiałów wg. asortymentów i ilości na podstawie zgłoszeń Kierowników Wydziałów.
- Wykształcenie średnie.
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word, MS Excel).
- Doświadczenie zawodowe w zakresie zadań przypisanych do stanowiska.
- Mile widziana znajomość programu SAP.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Samodyscyplina i samodzielność w wykonywaniu zadań.
- Łatwość komunikowania się i umiejętność pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Szansę rozwoju zawodowego.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.