Najnowsze oferty pracy

  • Internal Control Finance Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes; Participating in the design of new controls for migrated accounting processes; Testing the designed controls; Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group;...
  • Kierownik Działu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu; Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów; Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu; Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników;
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Koordynator Handlowy

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Nadzór nad działalnością punktów franczyzowych; Wdrażania i monitorowanie standardów sieci; Analiza rynku konkurencji; Zarządzanie relacjami z franczyzobiorcami; Optymalizacja procesów operacyjnych; Realizacja założeń sprzedażowych; Wspieranie rozwoju sieci franczyzowej; Przygotowywanie...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    5 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Specjalista ds. Finansowych

    POLAQUA Sp. z o.o.   Świnoujście    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...
Zobacz więcej ofert pracy

Lubricant Sales Manager

Recruit Europe Ltd.
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
3764 dni temu

World famous International Lubricant company is looking for Lubricants Sales Manager who can conduct Business Development Management. The compnay is a worldwide leader of Lubricants.

 

This is a great opportunity for capable candidate, who wants to work in international team. If you have 3~5 years experience in above field and knowledge of English at least at Business level, do not hesitate to apply for this position. Please send English CV in Word format.

 

Working location: home office


Lubricant Sales Manager

1. Primary Job Functions
1) Conducts Sales Activity:
*Collecting customer's needs, demand and production plan.
*Developing and implementing sales strategies.
*Maintaining regular contact with customers through phones, fax, e-mail,and visits.
*Creating and presenting sales proposals.
*Negotiating price and supply issueswith customers.
*Coordinating sales functions with technical and financial functions inorder to best serve customers.
*Resolving any problems in a timely manner.
*Internally reporting all Managers related activity, including customerprogress, meetings, etc.
*Analyzing sales trends and making recommendations as necessary.
*Caring for quality control/quality assurance and complying with thelaw.

2) Increases Profits:
*Researching new business opportunities through various sources andcontacts and developing new    business.
*Developing economic options for customers.
*Developing effective distribution channels of supply.
*Developing effective business plans, reviewing progress on a regularbasis, and making recommendations in order to grow the Company's lubricantbusiness.

3) Provides After-Sales Support:
*Following-up on orders received to ensure satisfactory completion ofcontract terms (requirements, delivery, payment schedule, etc).
*Troubleshooting problems in a timely manner.

 

4) Handles Delivery/Order/Invoice:
*Receiving the purchase order from the customers and after checking,send confirmations.
*Creating the purchase order and sending to the supplier and/or thedistributor.
*Checking the invoice and sending to the customer.


2. Secondary Job Functions

1) Keeps Senior Management Informed:
*Identifying strength and weakness of the Company's processes andrecommending changes.
*Reporting problems immediately to General Manager(GM) and Managing Director(MD)verbally or in writing in order to avoid confusion and further problems.

2) Performs General AdministrativeTasks:
*Writing and distributing reports, entering data and distributing mailand faxes when necessary.
*Filing documents correctly.

3) Ensures Smooth Operations:
*Establishing guidelines.
*Making business manual.

3. Common Job Functions

1) Contributes to Team Effort:
*Being flexible in work assignments.
*Covering other staff as needed.

2) Acts on Constructive Feedback:
*Listening to feedback given by peers, supervisors and customers, andusing it to improve performance.

3) Seeks Continual Improvement:
*Examining departmental work processes, research procedures,administrative procedures, etc...
*Recommending changes where appropriate.
*Improving usage of software applications in order to improve skills.

 

Requirements
  • University degree
  • Advanced level of EnglishB to B sales / business development experience
  • Business trips
  • Ability to read, analyze and interpretgeneral business periodicals, professional journals and/or
    government regulations in English.
  • Ability to write reports, businesscorrespondence and procedure manuals in English.
  • Ability to effectively present informationand respond to questions from managers, staff, clients,
    customers and the general public in English.
  • Business – level Ability or written andverbal French and other language is preferred.
 Personality:
  • Ability to communicate with newly met people
  • Theability to submit to superiors
  • A personwilling to help in taking care of business, with initiative, self-motivated
  • A personwho is patient, accurate, well organized
  • Courtesyin dealing with colleagues, clients, business partners
  • Business maturity
We offer
  • Excellent opportunity to work in world famous international company
  • Great career development in international business field
  • Attractive salary and benefits opportunity to use foreign languages
  • Working in a dynamic team Friendly with positive energy and happy employees
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Internal Control Finance Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes; Participating in the design of new controls for migrated accounting processes; Testing the designed controls; Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group;...
  • Kierownik Działu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu; Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów; Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu; Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników;
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Koordynator Handlowy

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Nadzór nad działalnością punktów franczyzowych; Wdrażania i monitorowanie standardów sieci; Analiza rynku konkurencji; Zarządzanie relacjami z franczyzobiorcami; Optymalizacja procesów operacyjnych; Realizacja założeń sprzedażowych; Wspieranie rozwoju sieci franczyzowej; Przygotowywanie...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    5 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Specjalista ds. Finansowych

    POLAQUA Sp. z o.o.   Świnoujście    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...