SFS International działa przy międzynarodowych projektach w sektorach logistycznym, technicznym i przemyśle przetwarzającym surowce mięsne. Działamy w takich krajach jak: Holandia, Belgia, Niemcy i oczywiście Polska.
Nasz klient to szybko rozwijający się dostawca rozwiązań logistycznych, posiadający biura w Europie, Azji i Afryce Południowej. Jego zespół to ludzie pełni pasji, których misją jest pomaganie firmom w ulepszaniu ich łańcucha dostaw. W relacjach ze swoimi klientami zwracają dużą uwagę na wielowymiarowość człowieka, jak również proces zarządzania zmianą.
W związku z dynamicznym rozwojem naszego klienta, aktualnie poszukujemy dla niego kandydata na stanowisko
Local Transport Coordinator
Osoba ta byłaby odpowiedzialna za obsługę polskiego i czeskiego rynku, a miejscem świadczenia pracy będą Gliwice i ich okolice.
Opis stanowiska:
Lokalny Koordynator Transportu jest ważnym ogniwem, który ma zapewnić wysoki poziom oferowanych przez firmę usług, jak również działać jako pracownik obsługi klienta. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za wykrywanie ewentualnych defektów w ofercie firmy lub oferowanych rozwiązaniach oraz za szybką realizację doraźnych i ekspresowych zleceń. Ponadto będzie odgrywać ważną rolę w ciągłych staraniach firmy na rzecz doskonalenia usług, zarówno poprzez strukturalne ulepszanie procesów, jak i inicjowanie możliwości obniżenia kosztów. Koordynator Lokalny odpowiada operacyjnie za planowanie i monitorowanie transportów. Oprócz powyższego od Lokalnego Koordynatora Transportu oczekuje się ciągłego poszukiwania lepszych rozwiązań. Oprócz części operacyjnej, istotną częścią tego stanowiska jest analiza kosztów transportu oraz tworzenie i monitorowanie KPI. To stanowisko stanowi centrum komunikacji pomiędzy interesariuszami firmy, a jej klientami i współpracującymi z nią przewoźnikami.
Jakie będą Twoje podstawowe obowiązki?
- organizacja i monitorowanie transportów
- komunikacja z klientami firmy w sprawie rezerwacji dostaw/ przyjazdów/ zamówień specjalnych oraz w sprawie ewentualnych nieprawidłowości
- nieustanne poszukiwanie dodatkowych ulepszeń
- komunikacja ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces realizowanego transportu
- tworzenie i monitorowanie KPI firmy (kluczowych wskaźników efektywności)
Czego wymaga nasz klient?
- płynnej znajomości języka polskiego oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość innych wschodnioeuropejskich języków będzie atutem)
- praca hybrydowa świadczona częściowo z domu, a częściowo z placówek klientów firmy zlokalizowanych w pobliżu Gliwic (1 dzień w tygodniu) oraz obowiązkowo raz w miesiącu z siedziby klienta zlokalizowanej w miejscowości Ústí (Czechy)
Co oferuje nasz klient?
Pełne wyzwań i dynamiczne środowisko pracy, w którym pracownicy są odpowiedzialni za własne decyzje, w nieformalnej atmosferze pracy zespołowej, aby każdego dnia osiągać najlepsze rezultaty dla swoich klientów. Możliwość współpracy z wiodącymi międzynarodowymi klientami.
A ponadto?
- wynagrodzenie rynkowe
- szerokie możliwości rozwoju osobistego
- niezbędne narzędzia pracy takie jak laptop, telefon komórkowy + abonament T-Mobile
- okolicznościowe spotkania integracyjne