PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Lokalny Administrator Bezpieczeństwa Informacji
- udział w opracowywaniu dokumentacji polityki bezpieczeństwa informacji w celu zapewnienia ochrony aktywów informacyjnych oraz nadzór nad ich wdrażaniem,
- udział w realizacji zadań związanych z ustanowieniem, wdrożeniem i eksploatacją, monitorowaniem i przeglądem, utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001, zgodnie z obowiązującymi zasadami wprowadzonymi Uchwałą Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,
- prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym z zakresu ochrony danych osobowych, w celu eliminacji ryzyk związanych z nieuprawnionym działaniem pracowników,
- udział w projektach informatycznych celem wdrożenia zabezpieczeń i procedur związanych z bezpieczeństwem informacyjnym,
- udział w procesie zarządzania incydentami związanymi z bezpieczeństwem informacji,
- prowadzenie audytów wewnętrznych w celu utrzymania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
- udział w uzgadnianiu projektów umów, w tym umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata na podobnym stanowisku lub w specjalności bezpieczeństwo, IT, ochrona informacji, ochrona danych osobowych,
- gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych na poziomie „Poufne”,
- wiedza zawodowa w zakresie bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość SAP na poziomie podstawowym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- umiejętność prowadzenia prezentacji,
- myślenie analityczne,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Przyjazna i partnerska atmosfera
- Program sportowo-rekreacyjny
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.