Ogłoszenie numer: 1800126, z dnia 2017-10-21
Firma FH TRADE Sp. z o. o., obecna na rynku warzywnym od 2001roku.
Do głównych przedmiotów działalności firmy zaliczyć można handel hurtowy i detaliczny warzyw,
w szczególności cebuli świeżej i mrożonej, oraz działalność doradcza – consultingowa w zakresie uprawy i produkcji (obierania) cebuli, wdrażania i prowadzenia systemów jakościowych BRC oraz HACCP.
www.fhtrade.pl
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Logistyk Planner
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Organizowanie transportu i dystrybucji towarów współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień i zleceń transportowych,
- Monitorowanie wszystkich etapów przewozu
- Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych
- Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną i optymalizujących koszty transportu,
- Współpraca z działem produkcji, zaopatrzenia, marketingu w zakresie działań logistycznych
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z dystrybucją towarów w kraju i za granicą, przygotowywanie procesu logistycznego
- Przygotowywanie taryf przewozowych, spedycyjnych i ustalanie należności za usługi logistyczne
- Sporządzanie dokumentów logistycznych
- Prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi
- Analizowanie kosztów dostawy i magazynowania oraz podstawowych parametrów wydajności procesów magazynowych.
- Organizowanie pracy własnej na stanowisku logistycznym zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
- Organizowanie przyjęcia i wydania towarów z magazynu. Organizowanie logistyki miejskiej.
- Zarządzanie zapasami i ustalanie planu dostaw w działalności logistycznej (np. obrót opakowaniami zwrotnymi i innymi).
Wymagania
- Kompleksowa wiedza z dziedziny logistyki w oparciu o ISO i HACCP
- Doświadczenie, wiedza w logistyce świeżych i surowych produktów spożywczych
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Zrozumienie zasad HACCP w przemyśle spożywczym
- Duże umiejętności komunikacyjne - na wszystkich poziomach bezpośrednio i zdalnie
- Umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności analityczne
- Umiejętność analizowania danych, pracy z danymi w celu oceny sytuacji i podjęcia odpowiednich działań
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Elastyczność pod względem harmonogramu pracy
- Zdolność do obsługi wielu projektów i określanie priorytetów
- Umiejętność planowania czasy pracy - umiejętność pracy pod presją czasu
- Zorientowane na szczegóły: dokładność jest niezbędna
Preferowane kwalifikacje:
- Wiedza o obrocie towarowym w UE - będzie dodatkowym atutem
- Ukończone studia licencjackie
- Wyjątkowe umiejętności interpersonalne - cierpliwość, silne umiejętności obsługi klienta
- Dobra ocena, autonomizacja i autonomia
- Zdolność do demonstrowania pracy w środowisku zespołowym zdalnie i na poziomie doradczym
- Wiedza informatyczna
Oferujemy
- Rozpoczęcie współpracy od 1/10 lub wcześniej
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę
- Pierwsza na okres próbny 3 miesięczny, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony
- Wynagrodzenie: 4200 zł brutto + premia uzależniona od wyników pracy
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.