FallWork Sp z o.o.
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Logistics Warehouse Manager
Miejsce pracy: Słubice
- Nr ref.: LWM/05/2017
Opis stanowiska:
Naszym Klientem jest międzynarodowy lider działający w outsourcingu usług logistycznych. Osoba która dołączy do zespołu będzie odpowiadać za:
- Kompleksowe zarządzanie procesami magazynowania
- Sprawną implementację i optymalizację procesów przepływu dóbr z zachowaniem standardów i wytycznych jakościowych
Miejsce pracy - Słubice (lubuskie).
Jesteśmy otwarci również na kandydatów z doświadczeniem, którzy rozważyliby relokację.
Obowiązki:
- Utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami
- Nadzorowanie sprawnego działania Centrum Magazynowego
- Organizowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu - sprawne delegowanie, rozliczanie zadań, dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Zarządzanie grupą do 100 osób
- Analiza i usprawnianie procesów przepływu dóbr oraz dokumentacji
- Bieżąca analiza operacyjna procesów
- Analiza efektywności i uaktualnienie standardów dla realizowanych zadań i wdrażanych procedur
- Opracowanie i nadzorowanie wdrażania polityki jakości
- Nadzorowanie procesów pod kątem (wskaźników KPI)
- Monitorowanie i realizacja celów budżetowych i jakościowych
- Wdrożenie i monitorowanie polityki bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia
- Wdrażanie i monitorowanie polityki środowiskowej firmy z uwzględnieniem przetwarzania i sortowania odpadów
- Profesjonalizm i promowanie dobrego wizerunku firmy
- Przestrzeganie wszystkich korporacyjnych dodatkowych procedur prawnych i praktyk postępowania
- Budowanie i wzmocnienie tożsamości organizacji (kultura, polityka i kodeks dobrych praktyk)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - logistyka
- Minimum 2-3-letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku
- Doświadczenie praktyczne wyniesione z pracy w Centrach Dystrybucyjnych, Centrach Logistycznych, Hubach, Magazynach e-commerce, Magazynach Centralnych
- Znajomość programów - środowisko IT, systemy ERP, Microsoft Office (Excel, PowerPoint)
- Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Ugruntowana znajomość zagadnień branżowych - organizacja łańcucha dostaw, logistyka kontraktowa
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i zdolności przywódcze
- Analityczne myślenie, samodzielność, umiejętności związane z planowaniem i delegowaniem zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów
Oferujemy:
- Stabilną i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji lidera rynkowego
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
- Prywatne ubezpieczenie medyczne i pakiet socjalny
Osoby spełniające wymagania i zainteresowane zapraszamy do skierowania swojego CV wraz z klauzulą za pośrednictwem serwisu.
* Oferta pracy stałej
Certyfikat Agencji Zatrudnienia wydany przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego nr 6231