Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Warto być z nami, bo:
Mikomax Smart Office to polska, międzynarodowa firma, która tworzy miejsca do pracy dopasowane do zmieniającego się świata. Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań ułatwiających pracę i funkcjonowanie firm jest naszą pasją. Już 30 lat dostarczamy klientom w Polsce, jak i zagranicą rozwiązania, które są funkcjonalne i dobrze przemyślane. Wiemy, że w dzisiejszych dynamicznych czasach, tylko elastyczne rozwiązania mogą odpowiedzieć na potrzeby ciągle zmieniających się firm i pracowników. Mamy własny zakład produkcyjny w Łodzi, gdzie mieści się nasza centrala. Posiadamy szeroką i doświadczoną sieć sprzedaży w Polsce, w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Realizujemy projekty dla różnej wielkości firm oraz branż.
- Organizacja transportu oraz kontrola stanów magazynowych
- Prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów
- Odpowiedzialność za działania firmy w zakresie eksportu produktów
- Współpraca z dostawcami
- Nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo – transportowej
- Kontrola dokumentów wysyłkowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy na tożsamym stanowisku (w spedycji bądź logistyce)
- Bardzo dobra znajomość produktów Microsoft
- Znajomość systemów wspomagających procesy logistyczne
- Mile widziana znajomość Microsoft dynamics
- Stabilne zatrudnienie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie do obiadów
- Świeże owoce raz w tygodniu
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku