Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług,
- doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,
- prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,
- zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm,
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,
- monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
- wykształcenia zawodowego (mile widziane średnie),
- znajomości standardów obsługi klienta,
- wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- komunikatywności, odpowiedzialności, sumienności, samodzielności,
- umiejętności organizacji pracy własnej, sprawności fizycznej.
- umowę o pracę na zastępstwo,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
- prawo jazdy kategorii B,
- zgoda na wykorzystanie własnego samochodu osobowego do celów służbowych,
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym