Poczta Polska S.A.
Region Sieci Warszawa- Województwo
Poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych,
- doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,
- prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,
- zbieranie i aktualizacja danych dot. rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm,
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,
- monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
- wykształcenia zawodowego (mile widziane średnie),
- znajomości standardów obsługi klienta,
- wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- komunikatywności, odpowiedzialności, sumienności, samodzielności,
- umiejętności organizacji pracy własnej, sprawności fizycznej.
Inne oczekiwania:
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B,
- zgoda na wykorzystanie własnego samochodu osobowego do celów służbowych.
- umowę o pracę na zastępstwo,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym