Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na stanowisku Administratora Linux będzie zapewnienie technicznego wsparcia systemów stosowanych w eksploatacji surowców. Wsparcie techniczne będzie obejmowało zarządzanie i rozwiązywanie problemów w przypadku awarii, a także stały nadzór nad standardami jakości oferowanych usług.
- Ukończone studia wyższe, techniczne
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość systemu Linux (Redhat, Debian, Suse)
- Administracja i rozwiązywanie problemów z systemami operacyjnymi
- Diagnozowanie, rozwiązywanie i dostarczanie analizy źródeł dla automatycznych alertów, problemów i incydentów
- Identyfikowanie i śledzenie powtarzających się problemów i praca z grupą odpowiedzialną za wsparcie
- Zarządzanie i rozwiązywanie problemów
- Dobra znajomość sieci (TCP/IP)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do podjęcia pracy w Bydgoszczy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i uczestniczenia w licznych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Kontakt z najnowszymi technologiami
- Nauka języków obcych
- Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do komunikacji miejskiej, ubezpieczenie na życie)
- Pakiet relokacyjny