Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT. Zajmujemy się między innymi projektowaniem i integracją systemów oraz tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług IT.
Oferowane przez Spółkę rozwiązania i realizowane projekty integracyjne cechują się wysoką jakością wykonania, innowacyjnością technologiczną oraz szczególną troską o wysokie bezpieczeństwo danych. Portfolio oferowanych rozwiązań wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów z każdej części rynku – od sektora administracji publicznej, poprzez sektor ubezpieczeń społecznych i służby zdrowia, po klientów biznesowych i indywidualnych.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr ref: LZWS/II/HM/SZ
- kierowanie pracą Zespołu Wsparcia Sprzedaży funkcjonującego w ramach Sprzedaży Produktów Masowych
- planowanie, koordynowanie oraz realizowanie działań wspierających sprzedaż we wszystkich kanałach: E-commerce, Telesprzedaż, Programy Partnerskie i Punkty Rejestracji
- odpowiedzialność za osiąganie celów finansowych we wszystkich kanałach, ze szczególnym nastawieniem na E-commerce
- organizacja sprzedaży między zespołami oraz podejmowanie działań w celu maksymalizacji sprzedaży z poszczególnych kanałów - ustalanie zasad sprzedaży, koordynowanie i optymalizacja procesów
- zarządzanie komunikacją między zespołami oraz wsparcie informacyjne, w tym - komunikacja z innymi działami i obszarami w firmie
- opracowywanie procedur, regulacji sprzedażowych, najlepszych praktyk dla Sprzedaży Produktów Masowych z uwzględnieniem zagadnień prawnych dotyczących e-handlu
- wsparcie budowy strategii e-marketingowej
- analiza sprzedaży oraz działań konkurencji
- poszukiwanie nowych rynków i kierunków rozwoju
- wykształcenie wyższe (preferowane: informatyka, marketing, ekonomia)
- min. 2 - letnie doświadczenie w sprzedaży
- doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu
- znajomość zagadnień związanych z e-commerce oraz e-marketingiem
- znajomość rynku IT (najnowsze trendy, tendencje itp.) oraz firm/rozwiązań z dziedziny e-commerce
- umiejętność wyznaczania celów, motywowania pracowników oraz egzekwowania ustaleń
- inicjatywa, samodzielność i ukierunkowanie na skuteczną realizację celów
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra organizacja pracy
- znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w zarządzaniu platformą e-commerce
- doświadczenie w sprzedaży wielokanałowej
- zatrudnienie na umowę o pracę
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
- laptop i telefon komórkowy.