Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Lider zespołu wsparcia IT

INFOCOMP Sp. z o.o.
Włocławek
praca stacjonarna
2937 dni temu

Ogłoszenie numer: 1423321, z dnia 2016-12-09

INFOCOMP Sp. z o.o.

INFOCOMP Sp. z o.o. to jedna z najprężniej działających firm z branży IT w woj. kujawsko-pomorskim.

 

Firma nasza od ponad 29 lat wspiera informatyzację firm, administracji państwowej czy uczelni wyższych oferując najbardziej optymalne i kompleksowe rozwiązania informatyczne. 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Lidera zespołu wsparcia IT, zmotywowanej, ukierunkowanej na rozwój i współtworzenie firmy.

 

Lider zespołu wsparcia IT

Miejsce pracy: Włocławek

 

Opis stanowiska

  • rola lidera merytorycznego zespołu obsługi serwisowej w zakresie usług IT
  • wsparcie i mentoring mniej doświadczonych współpracowników
  • koordynacja świadczonych przez zespół usług
  • administracja i pomoc użytkownikom systemów komputerowych MS Windows (w tym m.in.: instalacje i konfiguracje systemów operacyjnych, aplikacji użytkowych i biurowych, klienckiego oprogramowania bazodanowego i klasy ERP)
  • bieżący sprzętowy serwis komputerów, drukarek i urządzeń peryferyjnych
  • nadzorowanie poprawnej pracy i usuwanie usterek sieci komputerowych (okablowania i urządzeń aktywnych)
  • współpraca z dostawcami i autoryzowanymi serwisami sprzętu w zakresie diagnozy i napraw urządzeń
  • ciągła aktualizacja dokumentacji i ewidencji administrowanych urządzeń i zasobów informatycznych
  • świadczenie usług wdrażania rozwiązań informatycznych
  • realizacja zadań typu help-desk dla klientów firmy.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe informatyczne - minimum inżynierskie 
  • znajomość systemów: MS Windows Server 2003/2008/2012 (AD, DNS, DHCP, WSUS)
  • znajomość zagadnień wirtualizacji serwerów
  • znajomość architektury sieci i zasad funkcjonowania sieciowego sprzętu komputerowego (switche, routery,macierze, WiFi)
  • mile widziane: umiejętności administrowania systemami Linux, bazą ORACLE
  • prawo jazdy kat. B (czynne)
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobry kontakt z klientem –umiejętności interpersonalne i komunikatywność
  • solidność i zaangażowanie
  • gotowość do pełnienia dodatkowych dyżurów i pracy pod presją czasu
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

Oferujemy

  • stałą pracę w doświadczonym zespole,

  • dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań IT dedykowanych dla średnich i dużych instytucji,

  • pełną wyzwań pracę w administrowaniu kilkuset komputerami, wieloma zwirtualizowanymi i fizycznymi serwerami oraz macierzami,
  • dofinansowanie szkoleń,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonej pracy,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • karnety sportowe.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.