Lider Zespołu w Dziale Przepływu Towaru, IKEA Retail, Gdańsk
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
- masz silne zdolności przywódcze i min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu oraz rozwoju zespołów,
- dobrze znasz procesy logistyki magazynowej i dystrybucji,
- mile widziane wykształcenie na kierunku logistyka lub zarządzanie
- posiadasz praktyczną znajomość zasad przepływu towaru w magazynie,
- masz zdolności taktyczne i operacyjne,
- umiesz wyznaczać priorytety i efektywnie organizować pracę swoją i zespołu,
- posługujesz się językiem angielskim w mowie i w piśmie,
- jesteś elastyczny i dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym oraz weekendowym.
Jako Lider Zespołu w Dziale Przepływu Towaru będziesz wspierał managera w prowadzeniu, rozwijaniu i inspirowaniu Zespołu Przepływu Towaru, aby zapewnić dostępność produktów poprzez dbałość o efektywny przebieg procesu uzupełniania i dystrybucji towaru w sklepie. Mimo że nie będziesz miał bezpośredniego kontaktu z klientem, będziesz współodpowiedzialny za satysfakcję klienta wynikającą z dostępności asortymentu w sklepie.
- zapewnianie efektywnego funkcjonowania operacji logistycznych w sklepie,
- realizacja celów dotyczących obszaru logistyki w sklepie,
- umożliwienie rozwoju swoim pracownikom zgodnie z ich indywidualnymi zdolnościami i doświadczeniem.
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj na www.ikea.pl/TwojaStronaPracy.