Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało:
- Przygotowywanie, organizowanie i nadzorowanie prac związanych z:
- wyliczaniem wynagrodzeń pracowników i osób współpracujących na podstawie umów cywilno-prawnych
- obliczaniem zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych
- sporządzaniem rocznych deklaracji podatkowych
- sporządzaniem deklaracji rozliczeniowych ZUS;
- Organizacja pracy zespołu, nadzór nad terminową realizacją zadań przez niego wykonywanych, wsparcie merytoryczne;
- Usprawnianie procesów w podległym obszarze;
- Przygotowywanie przelewów dla naliczonych wynagrodzeń;
- Przygotowywanie księgowań oraz innych raportów na potrzeby księgowości;
- Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją związaną z zajęciami komorniczymi;
- Przygotowywanie rezerw, raportów i sprawozdań;
- Stałe uaktualnianie wiedzy z obszaru obowiązujących przepisów.
- Minimum 3 letniego doświadczenia w zespole płac na stanowisku związanym z organizacją i koordynacją prac podległego zespołu);
- Wyższego wykształcenia (preferowane kierunki: ekonomia i finanse);
- Praktycznej i aktualnej wiedzy na temat przepisów dotyczących wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;
- Bardzo dobrej znajomości pakietów MS Office;
- Bardzo dobrej znajomości systemów ERP (mile widziana znajomość Oracle);
- Znajomości programu Płatnik na poziomie zaawansowanym;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym;
- Umiejętności planowania pracy i umiejętności organizacyjnych;
- Dokładności, sumienności, zdolności analitycznych;
- Umiejętności pracy w zespole.
- Umowę o pracę oraz pakiet świadczeń dodatkowych, zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed;
- Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
- Narzędzia potrzebne do efektywnej realizacji zadań;
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
- Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.