Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
Obecnie poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko:
Główne zadania na stanowisku:
- zarządzasz kilkunastoosobowym zespołem Doradców Klienta w sklepie internetowym oferującym części motoryzacyjne
- dbasz o budowanie pozytywnych relacji w swoim zespole
- projektujesz systemy motywacyjne
- monitorujesz i realizujesz wyznaczone KPI ilościowe i jakościowe
- wdrażasz zmiany systemowych i procesowe, bierzesz czynny udział w rozwoju projektu
- organizujesz i rozliczasz czas pracy doradców klienta
- przygotowujesz krótko i długookresowe raporty z pracy zespołu
- dbasz o optymalizację procesu obsługi klienta
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie minimum B2
- co najmniej dwa lata doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem Contact Center
- wyższe wykształcenie
- dobre umiejętności komunikacyjne
- znajomość programu Microsoft Excel i umiejętność przygotowywania raportów
- dobra organizacja pracy, zdeterminowanie i samodyscyplina
- mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej.
- Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, dużej firmie
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) i wysokie standardy pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy oraz młodą duchem atmosferę w firmie
- Szkolenia sprzedażowe i produktowe
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Biuro zaraz przy linii Metro Młociny
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia