Więcej informacji można znaleźć pod adresem news.fedex.com
Obecnie poszukujemy do naszej spółki w Polsce osób na stanowisko:
umowa na zastępstwo
-
Dobra znajomość procedur, metod i standardów pracy w obsłudze Klienta
-
Wykształcenie średnie lub wyższe
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
-
Znajomość programów Pakiet Office
-
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne w mowie i piśmie
-
Umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
-
Kreatywność, operatywność i dynamika w działaniu
-
Orientacja na klienta
-
Praktyka w zarządzaniu Zespołem
-
Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami
-
Opieka posprzedażna nad Klientami firmy oraz dbałość o satysfakcję i zadowolenie Klienta
-
Realizacja założonych celów
-
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższego poziomu Obsługi Klienta
-
Nadzór nad zachowaniem wymaganych wskaźników doręczeń dla Klientów Strategicznych
-
Kontrola monitoringu doręczeń przesyłek oraz raportowanie na potrzeby Klientów
-
Koordynacja, usprawnianie i nadzorowanie pracy Zespołu
-
Realizacja przyjętych standardów w obsłudze Klientów
-
Dbanie o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi Klienta
-
Przygotowywanie raportów dotyczących wskaźników jakościowych oraz raportowanie z jakości pracy Działu
-
Realizacja założonych celów
-
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi Klienta
-
Zatrudnienie na umowę na zastępstwo w stabilnej firmie
-
Odpowiednie do kwalifikacji wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny
-
Szkolenia początkowe i doskonalące umiejętności
-
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
-
Niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, komputer