W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Lider Zespołu ds. Jakości Klienta
Miejsce pracy: Grójec
Nr ref.: LZJK/PK
Zadania:
- zarządzanie pracą działu Customer Relations,
- raportowanie wskaźników jakościowych i KPI Klienta (tworzenie i utrzymywanie satysfakcji Klienta),
- kompleksowe zarządzanie reklamacjami jakościowymi,
- współpraca z działami produkcji, inżynierii, logistyki i R&D,
- identyfikacja ryzyka związanego z jakością wyrobów i jego skuteczne minimalizowanie,
- uczestnictwo w audytach klientów/dostawców i audytach certyfikacyjnych,
- aktywne propagowanie kultury jakościowej,
- reprezentacja Firmy w kontaktach z Klientami,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- min. 5 lat pracy w dziale jakości/inżynierii/program management, w tym min. 3 lata pracy w bezpośrednim kontakcie z OEM,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem lub predyspozycje menedżerskie,
- znajomość zagadnień związanych z jakością (m.in. PPAP, PFMEA, SPC),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy z systemem ERP (np. SAP),
- wysokie zdolności komunikacyjne,
- zdolności analityczne, umiejętność efektywnej pracy z danymi,
- umiejętność skutecznej motywacji i rozwoju podległego zespołu,
Firma oferuje:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego w branży Automotive,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- szeroki pakiet świadczeń socjalnych.