Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Contact Center

Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.
Poznań
praca stacjonarna
rekrutacja online
1322 dni temu

Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.

Lider Zespołu Contact Center
Miejsce pracy: Poznań
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
  • rozwój, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu konsultantów,
  • wyznaczanie planu sprzedażowego oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności pracy zespołu,
  • telefoniczną oraz mailową obsługę Klienta Firmy poprzez infolinię przychodzącą oraz wychodzącą,
  • opiekę posprzedażową nad Klientami Firmy - bieżące wsparcie klienta i odpowiadanie na pytania dotyczące współpracy,
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów, a także udoskonalanie standardów,
  • wsparcie procesu sprzedaży poprzez rozszerzanie obecnych umów,
  • przygotowywanie i negocjowanie warunków umów oraz aneksów,
  • współpracę z pozostałymi działami w firmie celem zwiększenia potencjału sprzedażowego Grupy.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
  • możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży SEO/SEM lub pokrewnej,
  • masz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu zespołem doradców,
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i z łatwością potrafisz nawiązywać relacje biznesowe,
  • lubisz pracować w oparciu o plany sprzedażowe - swobodnie odnajdujesz się w negocjacjach i rozmowach handlowych,
  • z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
  • cenisz samodzielność w działaniu i bardzo dobrze organizujesz własną pracę,
  • lubisz pracę w zespole, jesteś wytrwały i wysoce zmotywowany do działania.
Co oferujemy?
  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
  • dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
  • benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
  • eventy integracyjne.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....