Lider Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Warszawa, Plac Grzybowski, ul. Bagno 2E
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- organizacja pracy zespołu Call Center,
- wdrażanie odpowiednich rozwiązań dla poprawy efektywności pracy działu,
- układanie grafików we współpracy z kierownikiem recepcji,
- rekrutacja i szkolenie pracowników obsługi pacjenta z uwzględnieniem obsługi telefonicznej,
- kontrola jakości pracy konsultantów, monitoring rozmów telefonicznych konsultantów,
- przygotowanie raportów, rankingów, statystyk.
Nasze wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- swobodna komunikacja w języku angielskim (min. poziom B1),
- otwartość i łatwość w nawiązywaniu relacji,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- samodzielność,
- dążenie do realizacji celów.
Jesteśmy częścią Medicover - znanej i dynamicznie rozwijającej się w firmy – gwarantuje to stabilne i bezpieczne miejsce pracy.
Nasza oferta w pigułce:
Nasza oferta w pigułce:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- benefity: prywatna opieka medyczna w naszej placówce; dofinansowanie karty sportowej, Multi Kino, Multi Teatr; dostęp do platformy zakupowej oraz zniżki na usługi,
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- czytelny podział obowiązków,
- dobrze wyposażone i nowoczesne miejsce pracy.