Lider Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Kompleksowe zarządzanie zespołem:
- planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
- udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
Realizowanie celów:
- odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
Skupienie na doskonaleniu:
- poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym/obsługowym/back office, mile widziany zespół call center
- silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
- umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
- zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
- dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
- znajomość języka angielskiego(minimum B2)
- dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
- samodzielność w działaniu
- możliwość pracy zdalnej/hybrydowej
- fajną atmosferę pracy
- świetną lokalizację biura
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)