Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!
Rekrutujemy online!
Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.
Gwarantujemy najwyższy poziom wykonania i jakości każdej inwestycji. Posiadamy profesjonalne ekipy montażowe na terenie całego kraju i współpracujemy wyłącznie z certyfikowanymi instalatorami. Pozyskaliśmy już 3 tysiące klientów, a nasze instalacje przekraczają moc 10 MW.
Lider Zespołu Call Center
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zbudowanie i zarządzanie kilkuosobowym zespołem konsultantów
- Motywowanie własnego zespołu do osiągania założonych celów i realizacji zadań
- Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
- Przeprowadzanie analiz, raportów
- Działania jakościowe i ilościowe
- Organizacja czasu pracy podległego zespołu
- Dbałość o wysoką jakość usług
- Efektywne pozyskiwanie nowych leadów
OCZEKIWANIA:
- Minimum dwuletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem telesprzedaży
- Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
- Umiejętność planowania pracy własnej oraz innych
- Samodzielność i nastawienie na realizację celów
- Mile widziana znajomość branży fotowoltaicznej
OFERUJEMY:
- Interesującą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się branży
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
- Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
- Narzędzia niezbędne do pracy tj. laptop, telefon
- Dogodną lokalizację siedziby firmy (blisko metra Wilanowska)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zbudowanie i zarządzanie kilkuosobowym zespołem konsultantów
- Motywowanie własnego zespołu do osiągania założonych celów i realizacji zadań
- Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
- Przeprowadzanie analiz, raportów
- Działania jakościowe i ilościowe
- Organizacja czasu pracy podległego zespołu
- Dbałość o wysoką jakość usług
- Efektywne pozyskiwanie nowych leadów
OCZEKIWANIA:
- Minimum dwuletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem telesprzedaży
- Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
- Umiejętność planowania pracy własnej oraz innych
- Samodzielność i nastawienie na realizację celów
- Mile widziana znajomość branży fotowoltaicznej
OFERUJEMY:
- Interesującą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się branży
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
- Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
- Narzędzia niezbędne do pracy tj. laptop, telefon
- Dogodną lokalizację siedziby firmy (blisko metra Wilanowska)