PROFI CREDIT jest drugą największą firmą pożyczkową w Polsce. Działamy na polskim rynku od ponad 13 lat i współpracujemy z grupą 2 900 doradców finansowych. Od początku działalności w Polsce sprzedaliśmy pożyczki na łączną wartość ponad 3,3 miliarda złotych.
Obecnie pilnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Jeśli jesteś osobą, która posiada...
-
poparte sukcesami doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim w Call Center,
-
praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania Call Center.
Jeśli cechują Cię...
-
zdolności interpersonalne połączone z predyspozycjami do kierowania zespołem,
-
umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu,
-
orientacja na wynik,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
ambicja, proaktywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
-
dobra znajomość MS Excel.
Dołączając do nas, zajmiesz się...
-
koordynacją pracy sekcji Call Center zgodnie z wytyczonymi celami ilościowo-jakościowymi, w tym:
-
planowaniem, delegowaniem i nadzorowaniem pracy Infolinii,
-
motywowaniem zespołu do osiągania wyników,
-
rekrutacją nowych członków zespołu,
-
prowadzeniem szkoleń i coachingów,
-
-
realizacją monitoringu wskaźników efektywnościowych,
-
raportowaniem wyników,
-
współpracą z managerami innych działów w zakresie koordynacji zależnych procesów.
Obejmując stanowisko Lidera, zyskasz...
-
zatrudnienie (umowa o pracę) w dużej, stabilnej rynkowo Spółce finansowej,
-
profesjonalne wdrożenie – obejmiemy Cię szczegółowym programem adaptacji,
-
możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania bardzo cennego doświadczenia,
-
ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole,
-
motywujący system wynagradzania: podstawa + premia,
-
atrakcyjny pakiet benefitów, w tym m. in.: dofinansowania do świąt i wypoczynku, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, zajęcia językowe, dodatkowe dni urlopu,
-
niezbędne narzędzia pracy.
NIE CZEKAJ, JUŻ DZIŚ WYŚLIJ DO NAS SWOJE CV.
To jest praca dla Ciebie!
Dołącz do nas!