Lider Zespołu Call Center w Departamencie Wsparcia Egzekucji
Miejsce pracy:
Warszawa
Warszawa
Zakres obowiązków:
- Realizacja planów odzyskowych w podległym Zespole Negocjatorów Telefonicznych
- Analiza i monitoring wyników osiąganych przez zespół
- Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnych
- Coaching i merytoryczna ocena podległych pracowników
- Raportowanie wyników
- Tworzenie, wdrażanie i doskonalenie procesów
Od Kandydatów oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia w zarządzeniu zespołem
- Praktycznego, minimum 2-letniego doświadczenia w windykacji
- Gotowości do pracy zmianowej
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- Wysokich kompetencji interpersonalnych
- Umiejętności motywowania i budowania zaangażowania zespołu
- Nastawienie na realizację celów, orientacji na wynik
- Odporności na stres
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu
- Mile widziana wiedza na temat postępowania komorniczego
Pracując w GetBack S.A. zyskasz:
- Możliwość dynamicznego rozwoju w ramach nowej, szybko rozwijającej się spółki
- Miłą i partnerską atmosferę pracy wśród młodego i przyjaznego zespołu
- Atrakcyjny system premiowania
- Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, karnet sportowy)