Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Lider Zespołu Call Center w Departamencie&nbspWsparcia&nbspEgzekucji

Lider Zespołu Call Center w Departamencie&nbspWsparcia&nbspEgzekucji

getBACK S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3201 dni temu
Lider Zespołu Call Center w Departamencie Wsparcia Egzekucji
Miejsce pracy:
Warszawa

 

 

Zakres obowiązków:
  • Realizacja planów odzyskowych w podległym Zespole Negocjatorów Telefonicznych
  • Analiza i monitoring wyników osiąganych przez zespół
  • Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnych
  • Coaching i merytoryczna ocena podległych pracowników
  • Raportowanie wyników
  • Tworzenie, wdrażanie i doskonalenie procesów
Od Kandydatów oczekujemy:
  • Minimum rocznego doświadczenia w zarządzeniu zespołem
  • Praktycznego, minimum 2-letniego doświadczenia w windykacji
  • Gotowości do pracy zmianowej
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Wysokich kompetencji interpersonalnych
  • Umiejętności motywowania i budowania zaangażowania zespołu
  • Nastawienie na realizację celów, orientacji na wynik
  • Odporności na stres
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu
  • Mile widziana wiedza na temat postępowania komorniczego
Pracując w GetBack S.A. zyskasz:
  • Możliwość dynamicznego rozwoju w ramach nowej, szybko rozwijającej się spółki
  • Miłą i partnerską atmosferę pracy wśród młodego i przyjaznego zespołu
  • Atrakcyjny system premiowania
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, karnet sportowy)
„Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji GetBack S.A. oraz Kancelarii Prawnej GetBack Mariusz Brysik Sp.k. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, (tj. Dz. U. 2014 poz. 1182) „
Informujemy, że Spółka GetBack S. A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 2-4, 53 – 333 Wrocław, KRS 0000413997, NIP 8992733884, REGON 021829989 jest administratorem dotyczących Pana/Pani danych osobowych. Celem przetwarzania danych jest realizacja procesów związanych z rekrutacją i są one przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji tego celu.
Jednocześnie informujemy, że Spółka jako administrator danych prowadzi rekrutację również na rzecz Kancelaria Prawna GetBack Mariusz Brysik Sp. k. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 2-4, 53 – 333 Wrocław, KRS 0000510748, NIP 8992743799, REGON 022136722.
Kandydatowi przysługują uprawnienia wynikające z art. 32-35 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182) w szczególności prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...