LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Lider w dziale Księgowość i Podatki
Miejsce pracy: Jelenia Góra, Siedlęcin, Karpacz, Wojanów, Jeżów Sudecki, Staniszów, Szklarska Poręba, Dziwiszów, Wojcieszyce, Piechowice, Radomierz, Rybnica, Podgórki, Dąbrowa Bolesławiecka, Łomnica, Kaczorów
Nr ref.: 0048994
Zakres obowiązków:
- nadzorowanie pracy zespołu (księgowych, asystenta, stażysty)
- prowadzenie ksiąg handlowych klientów zgodnie z przepisami o rachunkowości
- analiza i kwalifikowanie dokumentów księgowych
- wprowadzanie dokumentów do systemu
- przygotowywanie raportów zgodnie z ustaleniami
- współpraca zewnętrza z klientami, urzędami oraz bankami
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- 3-5-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku
- umiejętność budowania sprawozdań finansowych, sporządzania deklaracji podatkowych oraz rozliczania rozrachunków
- kompetencje z zakresu podatków (dochodowych / VAT) w stopniu zaawansowanym
- znajomość MS Excel
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- samodzielność, systematyczność, zaangażowanie
Oferta:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- umowa o pracę / b2b
- praca na cały etat
- stałe godziny pracy
- stabilne warunki zatrudnienia w wysoce wykwalifikowanym zespole
- podniesienie kwalifikacji zawodowych
www.ltprofessional.pl