Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: LS/D/2014
- Obsługa Klientów w oddziale firmy oraz sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych;
- Wybór rozwiązań do potrzeb Klientów indywidualnych;
- Koordynacja procesu sprzedażowego w oddziale, zarządzanie zasobami sprzedażowymi;
- Wypracowywanie długofalowych relacji opartych na współpracy w strukturach sprzedażowych firmy;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Charakter pracy:
- Praca związana jest głównie ze sprzedażą stacjonarną produktów w oddziale firmy. Dodatkowym elementem są wizyty i kontakt z potencjalnymi klientami w przedsiębiorstwach (wraz ze współpracownikiem).
- Wysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnych;
- Wysokiego poziomu energii, postawy proaktywnej;
- Ukierunkowania na realizację zadań i osiąganie założonych celów;
- Pewności siebie, charyzmy i kreatywności;
- Dobrej organizacji pracy własnej, sumienności i odpowiedzialności;
- Atutem będzie doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych lub ubezpieczeniowych;
- Wykształcenie minimum średnie;
- Prawo jazdy kat. B.;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo wysoka prowizja od sprzedaży każdego produktu;
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy, związane z koordynowaniem działań sprzedażowych w oddziale firmy;
- Możliwość zdobywania cennego doświadczenia w międzynarodowej, nowocześnie zarządzanej korporacji;
- Perspektywy rozwoju i wytyczoną ścieżkę kariery (m.in. rekrutacja pracowników do własnego zespołu, zwiększenie zakresu odpowiedzialności);
- Niezbędne narzędzia pracy.