Career Opportunities
at Amazon
Lider / Liderka ICQA
Gorzyczki
W firmie Amazon uważamy, że każdy dzień jest dniem pierwszym. Dziś to pierwszy dzień dla Ciebie. Możesz stać się częścią czegoś naprawdę wielkiego i zrealizować swoje pomysły. Możesz dołączyć do firmy, która zmienia się każdego dnia. Za marką Amazon stoi energia i pasja. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. W tym celu potrzebujemy ludzi wyjątkowo utalentowanych, inteligentnych i zmotywowanych.
To Twoja szansa. Możesz tworzyć historię.
OPIS:
- Lider zespołu odpowiada za przebieg zmiany oraz za nadzorowanie i motywowanie zespołu w danym dziale w centrum logistyki e-commerce (FC). W ścisłej współpracy z Kierownikiem ds. Operacyjnych i Kierownikiem Obszaru dba o to, aby podlegający mu dział pracował zgodnie z planem. Jednym z kluczowych obowiązków jest monitorowanie sprawnej realizacji zamówień klientów oraz przestrzeganie przez zespół wskazówek bezpieczeństwa i jakości. Obejmuje to dbanie o zespół, stwarzanie atmosfery pracy sprzyjającej zaangażowaniu pracowników i eliminowanie przeszkód napotykanych przez pracowników magazynowych w trakcie zmiany, a także dostosowywanie planu zmianowego z uwzględnieniem bieżących zmian.
- Właściwy kandydat cechuje się poczuciem odpowiedzialności, umiejętnością dawania przykładu we wszystkich kluczowych obszarach pracy, w tym w zakresie bezpieczeństwa i jakości, a także zdolnością do pogłębiania wiedzy merytorycznej w odniesieniu do wszystkich procesów operacyjnych w podlegającym mu dziale.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Tworzenie i promowanie kultury bezpiecznej pracy poprzez aktywne poszukiwanie możliwości poprawy bezpieczeństwa w całym dziale
- Dbałość o realizację zamówień klientów zgodnie ze wskazówkami jakości
- Stałe przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu i pracownikom magazynowym kluczowych informacji dotyczących zmiany
- Korygowanie przydziału zadań pracownikom działu w trakcie zmiany tak, aby zrealizować założony plan przy uwzględnieniu jego bieżących zmian
- Wykonywanie poleceń przełożonego oraz eliminacja przeszkód wpływających na wyniki zmiany
- Współpraca z działami wspierającymi i/lub innymi działami w rozwiązywaniu problemów oraz zaspokajaniu potrzeb w kluczowych obszarach decydujących o wynikach, np. w zakresie gotowości obszarów procesowych, 5S, szkoleń BHP
- Pomoc w realizacji zamówień klientów przez bezpośrednie pracę w procesie
- Przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej i coachingu w zakresie wydajności, jakości pracy oraz bezpieczeństwa
- Pogłębianie wiedzy merytorycznej w zakresie wszystkich procesów operacyjnych Centrum logistyki e-commerce
PODSTAWOWE WYMAGANIA:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (CEFR B1)
- Znajomość obsługi komputera
- Znajomość Pakietu (MS Office, Word, Excel),
PREFEROWANE KWALIFIKACJE:
- Dobra znajomość języka angielskiego CEFR B2
- Podstawowa znajomość metodologii Lean
- Dbałość o szczegóły
- Zdolność do analizowania procesów operacyjnych i znajdowania sposobów na pokonywanie trudności z nimi związanych