Lider Grupy Contact Center
Miejsce pracy: Poznań, Wysogotowo
Zakres obowiązków:
- Planowanie i organizowanie pracy zespołu;
- Rozwijanie i motywowanie pracowników;
- Dbanie o optymalny przepływ informacji;
- Zapewnienie doskonałej obsługi klienta i orientowanie zespołu na jej wysoki poziom;
- Koordynowanie prawidłowego funkcjonowania działu;
- Dbanie o realizację KPI;
- Sporządzanie raportów na bieżące potrzeby.
Wymagania:
- Umiejętność inspirowania zespołu do działania, dostrzegania i rozwijania potencjału pracowników;
- Umiejętność podejmowania szybkich i samodzielnych decyzji;
- Gotowość do pracy pod presją czasu oraz silnego zorientowania na wynik;
- Umiejętność obsługi MS Word i Excel;
- Gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym oraz w weekendy;
- Silna orientacja na cel i inicjatywa;
- Umiejętności analityczne.
Oferujemy:
- Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do urlopu i bonów świątecznych);
- Możliwość korzystania z usług INEA na preferencyjnych warunkach;
- Przestrzeń do rozwoju kompetencji liderskich;
- Możliwość rozwoju w ramach organizacji;
- Bezpłatny autobus pracowniczy do INEA Parku.