Zagraj na pozycji
Lider ds. Projektów Rozwojowych Pracowników
Miejsce pracy: Łódź
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.
Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.
Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Jeżeli:
- posiadasz doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych dla pracowników - od badania potrzeb, przez rekomendację rozwiązań i wdrożenie zaakceptowanych aż po jakościową i ilościową ocenę ich efektywności,
- masz ugruntowane kompetencje trenera i coacha,
- wyróżnia Cię umiejętność współpracy z pracownikami na różnych szczeblach w organizacji i odpowiedzialnych za różne obszary biznesowe,
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- potrafisz budować efektywne relacje zawodowe z podmiotami zewnętrznymi dostarczającymi usługi rozwojowo-szkoleniowe,
- masz doświadczenie w moderowaniu różnego rodzaju spotkań i efektywnego ich prowadzenia,
- wyróżniają Cię zaangażowanie oraz inicjatywa własna w tworzeniu propozycji rozwiązań na wyzwania biznesowe,
- znasz aplikacje/platformy LMS i LXP,
- masz wykształcenie wyższe,
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2.
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- badanie potrzeb szkoleniowych i tworzenie programów rozwojowych w odpowiedzi na zidentyfikowane potrzeby biznesowe,
- dokonywanie oceny efektywności realizowanych działań szkoleniowo-rozwojowych w oparciu o analizę jakościową i ilościową oraz rekomendowanie uzasadnionych usprawnień oraz ich implementację,
- przygotowywanie i moderację warsztatów, facylitację spotkań w różnych grupach biznesowych,
- prowadzenie projektów z obszaru rozwoju pracowników - zarówno wiedzy zawodowej, kierowania zespołem oraz przywództwa,
- samodzielne przygotowywanie programów i prowadzenie szkoleń zarówno z kompetencji twardych i miękkich oraz szkoleń wdrożeniowych,
- wybór dostawców zewnętrznych usług szkoleniowo-rozwojowych - od wysłania zapytania ofertowego po zawarcie umowy z kontrahentem,
- współpracę z zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych,
- zarządzanie danymi szkoleniowymi w wewnętrznym systemie HCM Deck.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- szeroki pakiet benefitówy: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę eTutor dla Ciebie i Twoich bliskich,
- akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa oraz premie kwartalne uzależnione od wyników sieci,
- możliwość udziału w licznych inicjatywach CSR na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska,
- zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP,
- pracę w nowoczesnym biurze w kompleksie biurowym Forest.
Poznaj naszych zawodników:
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.