Międzynarodowa firma leasingowa poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Leasing Manager. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
Cel stanowiska:
- Ciągły rozwój biznesu na danym terenie oraz zarządzanie podległym zespołem ludzi
Zakres odpowiedzialności
1. Zarządza operacyjną działalnością podległego zespołu,
2. Nadzoruje i koordynuje działania pracowników w zakresie sprzedaży produktów i usług,
3. Wyznacza strategię i kierunki rozwoju zespołu zgodnie z polityką Firmy,
4. Pozyskuje klientów poprzez aktywną sprzedaż produktów finansowych,
5. Pozyskuje do współpracy dostawców przedmiotów leasingu/pożyczki,
6. Realizuje plany sprzedażowe i plany Gross Profit,
7. Zarządza ryzykiem w zakresie zawieranych transakcji i dba o dobry portfel klientów.
Zadania:
Ad 1:
- wyznacza plany sprzedażowe
- wyznacza kierunki działań handlowych dla zespołu, sprzedażowego oraz wskazuje kierunki aktywności handlowej
- wykonuje bieżącą analizę raportu sprzedaży i dokonuje oceny podjętych działań,
- przeprowadza spotkania handlowe z zespołem sprzedaży,
- motywuje podwładnych do aktywnego działania,
- weryfikuje wiedzę zespołu sprzedażowego z zakresu procedur, produktów dodatkowych i zagadnień branżowych,
- przeprowadza szkolenia wewnętrzne,
- pilnuje oraz dba o wysoką jakość pracy,
- dąży do realizacji planów sprzedażowych.
Ad 2
- prowadzi aktywną sprzedaż produktów finansowych,
- uczestniczy w spotkaniach z producentami oraz dystrybutorami maszyn i urządzeń, dostawcami oprogramowania oraz dostawcami samochodów,
Ad 3, Ad 4, Ad 5
- przygotowuje oraz przeprowadza prezentacje oferty handlowej u dostawców,
- współuczestniczy w budowaniu programów z dostawcami,
- reprezentuje Firmę podczas imprez targowych,
- uczestniczy w spotkaniach klientami oraz prowadzi negocjacje handlowe,
- przeprowadza wstępną analizę transakcji w celu przedstawienia wniosków klientów pod decyzję Komitetu Kredytowego,
Ad 6, Ad 7
- rekomenduje oraz weryfikuje aplikacje kredytowe pod kątem ryzyka oraz zgodności z procedurami,
- akceptuje aplikacje kredytowe w zakresie otrzymanych kompetencji,
- zarządza ryzykiem sprzedażowym,
- podpisuje umowy leasingu/pożyczki,
- dokonuje weryfikacji klientów we wskazanych bazach,
- aktywnie uczestniczy rozwijaniu projektów strategicznych Firmy
- współuczestniczy w procesie rekrutacji,
- wykonuje raporty sprzedażowe, prognozy sprzedaży, przygotowuje prezentacje na spotkania sprzedażowe oraz inne raporty zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe mile widziane z zakresu finansów, ekonomii, zarządzania
- Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (pozwalającym na swobodną komunikację ustną i pisemną)
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- odpowiedzialną i interesującą pracę w międzynarodowym i przyjaznym środowisku,
- samochód służbowy,
- możliwości rozwoju zawodowego