specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU obsługa finansowo-księgowa prowadzonych postępowań w Administracji Nieruchomości, w szczególności w zakresie zawartych umów dzierżaw, rozliczanie czynszów i opłat pochodnych, wystawianie faktur Vat, korekt faktur Vat oraz not księgowych, bieżąca analiza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za: samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, samodzielne prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatków dochodowych i VAT oraz...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Wystawianie i weryfikacja dokumentów sprzedaży. Prowadzenie zestawień wpłat od odbiorców i rozliczeń należności. Współpraca w zakresie windykacji należności. Sprawdzanie faktur zakupu i dokumentów magazynowych. Udział w wyjaśnianiu rozbieżności stanów magazynowych. Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, Wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedażowych oraz dokumentów kosztowych; Księgowanie wyciągów bankowych w walucie polskiej jak i w walutach obcych; Rozliczanie oraz księgowanie...
praca zdalna w domu, pełne księgi, wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w pln i walucie, rozliczanie różnic kursowych.
What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wprowadzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; rozliczanie magazynów i współpraca z magazynierami; prowadzenie dokumentacji księgowej; przygotowywanie zestawień i analiza danych z systemu księgowego; weryfikacja...
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU 1obsługa księgowa kont najemców w tym: otwieranie i zamykanie kont najemców, naliczanie obciążeń, prowadzenie rozrachunków dla kont najemców, naliczanie odsetek od należności, przygotowanie potwierdzeń sald księgowych, bieżąca analiza sald widniejących...
Learning and Development Specialist
Warszawa
Nr Ref.: 1082943
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
On behalf of our Client, an international law company based in Warsaw, we are currently seeking Candidates for the role of Learning and Development Administration Specialist.
Your responsibilities will include:
working with business partners and subject matter experts to manage and maintain learning course curriculum information, training and schedules, course crediting and other data related to the learning management system. Moreover, you will also be responsible for reviewing and managing training course assignments for employees and you will take part in the implementation of the new learning management system.
We are looking for a Candidate with:
minimum 1 year of experience in HR/ Learning&Development administration area, gained preferably in international environment. Fluent English is a must. Experience with HR IT solutions including PeopleSoft will be a strong asset.
Our client offers an attractive salary & a well-developed benefit set & an opportunity to work in creative, international environment. Sounds interesting? Apply now and learn more on our job offer!
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU obsługa finansowo-księgowa prowadzonych postępowań w Administracji Nieruchomości, w szczególności w zakresie zawartych umów dzierżaw, rozliczanie czynszów i opłat pochodnych, wystawianie faktur Vat, korekt faktur Vat oraz not księgowych, bieżąca analiza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za: samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, samodzielne prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatków dochodowych i VAT oraz...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Wystawianie i weryfikacja dokumentów sprzedaży. Prowadzenie zestawień wpłat od odbiorców i rozliczeń należności. Współpraca w zakresie windykacji należności. Sprawdzanie faktur zakupu i dokumentów magazynowych. Udział w wyjaśnianiu rozbieżności stanów magazynowych. Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, Wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedażowych oraz dokumentów kosztowych; Księgowanie wyciągów bankowych w walucie polskiej jak i w walutach obcych; Rozliczanie oraz księgowanie...
praca zdalna w domu, pełne księgi, wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w pln i walucie, rozliczanie różnic kursowych.
What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wprowadzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; rozliczanie magazynów i współpraca z magazynierami; prowadzenie dokumentacji księgowej; przygotowywanie zestawień i analiza danych z systemu księgowego; weryfikacja...
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU 1obsługa księgowa kont najemców w tym: otwieranie i zamykanie kont najemców, naliczanie obciążeń, prowadzenie rozrachunków dla kont najemców, naliczanie odsetek od należności, przygotowanie potwierdzeń sald księgowych, bieżąca analiza sald widniejących...