- Prowadzenie procesów optymalizacyjnych zgodnie z metodyką Lean Management (Głównie w usłudze utrzymania czystości)
- Wspieranie procesów Transition (uruchamianie nowych obiektów) zgodnie z procesami ISS
- Prowadzenie komunikacji przy użyciu kanałów wewnętrznych pod kątem przeprowadzanych procesów optymalizacyjnych oraz metod Lean Management
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń lub warsztatów z zakresu Lean Management
- 2 lata doświadczenia z procesami Lean Management
- Kwalifikacje z zakresu Lean Management
- Gotowość do podróżowania po całym kraju, pracy w zróżnicowanych godzinach, przebywania w delegacjach
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Umiejętności analityczne, znajomość MS Office w tym Excel
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów optymalizacyjnych
- Doświadczenie w branży FM
- Umowę na zastępstwo na okres 18 miesięcy
- Samodzielność w działaniu w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy
- Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Poznaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.