HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Launch Coordinator
Miejsce pracy: Świdnica
Nr ref.: 1112825
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Automotive zlokalizowanej w Świdnicy, poszukujemy Kandydata na stanowisko Launch Coordinatora.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za ustalanie etapów realizacji projektu, jak i również uruchomienie każdego etapu projektu. Dodatkowo będzie odpowiadać za ustanawianie i utrzymanie zgodności z budżetem, siłą roboczą, przepływem materiałów oraz czasem i instalacją urządzeń. Co więcej do zakresu odpowiedzialności będzie należeć monitorowanie wydajności przed i podczas startu projektu oraz raportowanie postępów do przełożonych.
Idealny Kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe techniczne oraz min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży Automotive przy wdrażaniu nowych projektów. Istotna będzie umiejętność planowania i organizowania, analizowania kompleksowych problemów oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Ważna jest znajomość metodologii APQP. Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie, pakiet socjalny oraz możliwość dalszego rozwoju w międzynarodowej firmie.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za ustalanie etapów realizacji projektu, jak i również uruchomienie każdego etapu projektu. Dodatkowo będzie odpowiadać za ustanawianie i utrzymanie zgodności z budżetem, siłą roboczą, przepływem materiałów oraz czasem i instalacją urządzeń. Co więcej do zakresu odpowiedzialności będzie należeć monitorowanie wydajności przed i podczas startu projektu oraz raportowanie postępów do przełożonych.
Idealny Kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe techniczne oraz min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży Automotive przy wdrażaniu nowych projektów. Istotna będzie umiejętność planowania i organizowania, analizowania kompleksowych problemów oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Ważna jest znajomość metodologii APQP. Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie, pakiet socjalny oraz możliwość dalszego rozwoju w międzynarodowej firmie.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.