Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
- posiadasz uprawnienia SEP do 1 kV,
- posiadasz zdolność do pracy na wysokościach do 3 metrów i powyżej 3 metrów,
- skutecznie reagujesz na problemy oraz jesteś analityczny/a,
- posiadasz prawo jazdy kat. B
- dobrze znasz pakiet MS Office.
- projektowanie, montaż i konserwacja systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu, systemów sygnalizacji włamania i napadu,
- podłączenie, konfiguracja i usuwanie awarii ww. systemów,
- prowadzenie stosownej dokumentacji.
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym