- bardzo dobrze organizujesz swoją pracę,
- posiadasz wysokie zdolności komunikacyjne,
- cechuje Cię skrupulatność, otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy,
- skutecznie egzekwujesz postępowanie zgodne z procedurami,
- wykazujesz się zdolnością do optymalizacji procesów,
- umiesz współpracować z klientem biznesowym, oraz prowadzić negocjacje,
- znasz język angielski na poziomie min. B1.
- odpowiedzialność za zakupy dla podległej kategorii zakupowej, między innymi: zakup usług profesjonalnych w zakresie konsultingu, usługi dla HR, dla działu prawnego, usługi pracy tymczasowej, itp.,
- nadzór nad zarządzanym budżetem,
- realizacja celów oszczędnościowych,
- przeprowadzanie przetargów i negocjacji
- handlowych,
- przeprowadzenie benchmarku rynku,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu zakupowego,
- administracja katalogu i platformy zakupowej,
- nadzór nad administracją zakupową (np. umowy, kontrakty, dokumentacja przetargowa).
- stabilne zatrudnienie: umowa o pracę, początkowo umowa na czas określony 6 miesięcy, a następnie na czas nieokreślony,
- hybrydowy system pracy,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.