- dobrze znasz kategorię produktową (produkty świeże) i pierwsze doświadczenia związane z pracą kupca masz już za sobą,
- orientujesz się w rynku FMCG,
- posiadasz orientację biznesową, doskonale rozumiesz procesy i potrafisz łączyć różne perspektywy w prowadzonych działaniach,
- masz analityczne podejście do zadań, a skrupulatność i dokładność to cechy, które Cię wyróżniają,
- posiadasz zdolności negocjacyjne,
- znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- dobrze znasz Excel’a i potrafisz korzystać z funkcji: tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe, licz jeżeli,
- lubisz współpracować z ludźmi i dobrze czujesz się w pracy zespołowej.
- zarządzasz portfolio kategorii produktowych i negocjujesz warunki z partnerami biznesowymi,
- analizujesz rynek produktów i monitorujesz konkurencję,
- pozyskujesz i wdrażasz nowe produkty,
- współpracujesz z biznesem, a w szczególności z Działem Rozwoju, Marketingu, Jakości, Administracji, Rozwoju Sprzedaży BU HM i SM,
- zarządzasz procesami w Workflow (produkty, przepięcia, statusy),
- jesteś wsparciem w rozwiązywaniu bieżących problemów,
- raportujesz wyniki sprzedażowe.
- umowę o pracę na zastępstwo,
- wiele okazji do doskonalenia się w swojej roli w ramach naszej nowej polityki rozwojowej,
- hybrydowy system pracy,
- realną możliwość awansu oraz wsparcie merytoryczne zespołu,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.