- masz min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kupieckim związanym z zakupami kapitałowymi i operacyjnymi oraz zarządzania kategorią,
- możesz pochwalić się osiągnięciami w samodzielnym negocjowaniu oraz w realizacji projektów oszczędnościowych,
- posiadasz praktyczną znajomość narzędzi z pakietu MS Office oraz narzędzi e-sourcingowych (Ariba, Coupa, Ivalua, Jagger lub podobne),
- dobrze posługujesz się językiem angielskim,
- posiadasz umiejętność syntetycznego i analitycznego myślenia, interpretowania i prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji,
- potrafisz planować i organizować swoją pracę,
- wiesz jak właściwie ustalić priorytety i koordynować wiele zadań w krótkim czasie,
- potrafisz budować i utrzymywać wewnętrzne i zewnętrzne relacje biznesowe oraz wywierać wpływ, zwłaszcza pozytywny na atmosferę w zespole.
- opracowujesz i wdrażasz strategie kupieckie dla kategorii usług utrzymania nieruchomości i wyposażenia we współpracy z klientem wewnętrznym,
- rozwijasz i utrzymujesz bliskie relacje biznesowe z klientem wewnętrznym zapewniając wysoki poziom obsługi,
- zarządzasz oraz rozbudowujesz i aktualizujesz bazę dostawców w celu utrzymania konkurencyjnego portfela dostawców,
- utrzymujesz ciągłe relacje biznesowe z przedstawicielami dostawców z różnych szczebli zarządzania,
- planujesz, przygotowujesz i przeprowadzasz postępowania kupieckie,
- analizujesz zasadność zapotrzebowania wewnętrznego na usługi i towary niehandlowe w podległych kategoriach kupieckich,
- kontrolujesz zgodność zamówień na usługi utrzymania nieruchomości oraz na zakup wyposażenia ze strategiami kupieckimi oraz politykami Carrefour Polska,
- prowadzisz negocjacje i ustalasz warunki handlowe z dostawcami usług zapewniając najwyższą jakość oraz efektywność kosztową,
- monitorujesz jakość usług i towarów oraz sprawujesz nadzór nad realizacją ogólnych warunków świadczenia usług przez dostawców,
- tworzysz wartość dodaną podnosząc wydajność i jakość usług oraz uwalniając niewykorzystane synergie w podległych kategoriach kupieckich,
- rekomendujesz nowe, innowacyjne lub alternatywne rozwiązania dla realizacji celów strategicznych i budżetowych.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- biuro w świetnej lokalizacji - Galeria Wileńska,
- umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, - pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.