HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Retail specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarze sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz sieci handlowych. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem retail rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.
Nasz Klient międzynarodowa firma z branży Retail poszukuje osoby na stanowisko:
Category Manager
Główne obowiązki:
- Dopasowanie asortymentu do potrzeb klientów poprzez analizę trendów rynkowych oraz współpracę z dostawcami
- Stałe rozwijanie poszczególnych grup asortymentowych.
- Negocjowanie umów i warunków handlowych z lokalnymi i międzynarodowymi dostawcami
- Współpraca z Kierownikami Sklepów, obecnymi dostawcami oraz wyszukiwanie nowych dostawców i producentów
- Opracowywanie i kontrola procesów zakupowych i zleceń produkcyjnych, koordynowanie wydatków
- Ocena dostawców pod kątem terminowości, jakości i opłacalności
- Utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami
- Zarządzanie wybranymi grupami asortymentowymi pod kątem analizy sprzedaży, marży i zapasów
- Realizowanie celów budżetowych
- Współtworzenie planów promocji i ich realizacja
- Tworzenie raportów
- Osługa prawno-administracyjna zamówień
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z dostawcami
- Bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres oraz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość branży i rynku detalicznego artykułów spożywczych
- Wysoki poziom umiejętności negocjacyjnych(popartych sukcesami)
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Wysoka motywacja do pracy i silna orientacji na cel
- Kreatywność, otwartość na nowe pomysły
- Minimum 2-letnie doświadczenie kupieckie
- Znajomość rynku lokalnych dostawców
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kat. B
Klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia pracy(telefon, laptop itp.)
- Opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Benefit Multisport
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.