Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
- Analiza potrzeb zakupowych i organizacja procesu zakupowego produktów kategorii lekowej,
- Prowadzenie negocjacji cen, analiza oraz optymalizacja warunków zakupów,
- Zarządzanie aktualną bazą dostawców, analizowanie jej pod kątem stanów, rotacji, marż,
- Planowanie przyszłych zakupów i dostawców,
- Monitorowanie procesów dostaw, terminowości oraz ich jakości,
- Optymalizacja obecnych standardów działania w celu usprawnienia jakości pracy działu.
- Minimum 4-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kupca w obszarze detalu (mile widziane w branży farmaceutycznej bądź pokrewnej),
- Znajomość branży farmaceutycznej bądź pokrewnych,
- Znajomość procesów zakupowych,
- Wysokie umiejętności w zakresie negocjacji handlowych,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel,
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów, odporność na stres,
- Samodzielność i skuteczność w działaniu, terminowość, umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy, umiejętność pracy zespołowej i współpracy międzydziałowej,
- Możliwość rozwoju, dzięki otwartości na nowe pomysły,
- Pracę w dużym, doświadczonym i wspierającym się zespole,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Pracę w dobrze skomunikowanym centrum biznesowym Alchemia,
- Miejsce parkingowe,
- Zniżki w aptece internetowej,
- Program poleceń pracowniczych.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!